IN-Salg Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 Hej Der skulle vel ikke være nogle herinde som kan hjælpe med et modul til Dandomain betalingssystem. Vi har desværre ikke mulighed for at vælge et andet betalingssystem, da vi allerede har fået udviklet noget andet software, som benytter Dandomain's betalingssystem. Personligt har jeg desværre ikke erfaring med programmering. Der benyttes Prestashop v. 1.4.6.2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 29, 2012 Share Posted February 29, 2012 Jeg har ikke hørt om noget modul til danmain desværre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diondp Posted July 19, 2012 Share Posted July 19, 2012 kender ikke nogen moduler til DanDomain, da det generelt ikke er et oplagt valg for "OpenSourceren"... så hellere ePay eller QuickPay... men der er jo ingen hindring i at i får en gateway mere, det kan sagtens lade sig gøre på samme PBS nummer. jeg vil generelt anbefale ePay, mest pga. deres RelaySSL løsning som gør at betalingsformularen kan være i ens en shopside, så man slipper for popup box eller ekstern betalingsvindue... det er meget nice :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted July 21, 2012 Share Posted July 21, 2012 Den funktion hos Epay bliver så fjernet snart, ifølge deres egen programmør. Desværre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted July 21, 2012 Share Posted July 21, 2012 Den er allerede fjernet i nyeste version. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts