LMS79 Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 Hejsa. Jeg ved den har været oppe og vende før, men kan ikke finde det i forumet. I de nyere version af vises før prisen ikke længere, men derimod kun en tekst med "NEDSAT PRIS". Dette kunne jeg godt tænke mig at lave om, så kunderne kan se hvad de sparer uden, at skulle trykke sig ind på produktet. Eksempel: FØR PRIS 199,- NU 99,- Præcis som man ser det alle andre steder. Det er både på de fremhævede forside varer og på produktoversigten. Er der en som fortælle mig præcis, hvor jeg skal ændre i koden? Mvh. Lars www.trendseller.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muggies Posted April 7, 2012 Share Posted April 7, 2012 Den nemme løsning er vel bare og gå ind i dine sprog filer og ændringer oversættelsen til "før pris" istedet for nedsat pris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted April 7, 2012 Share Posted April 7, 2012 Den nemme løsning er vel bare og gå ind i dine sprog filer og ændringer oversættelsen til "før pris" istedet for nedsat pris. Det er ikke teksten der er problemet her - det er den manglende tekst i den nye version af PrestaShop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted April 10, 2012 Share Posted April 10, 2012 Jeg benytter mig af dette stykke kode for at vise den forhenværende pris, samt nuværende pris med rabat! <div class="oldprice"> {if $product.on_sale} {convertPrice price=$product.price_without_reduction} {/if} </div> {if isset($product.show_price) && $product.show_price && !isset($restricted_country_mode)}<span class="price" style="display: inline;">{if !$priceDisplay}{convertPrice price=$product.price}{else}{convertPrice price=$product.price_tax_exc}{/if}</span><br />{/if} </div> Muligvis at du skal ændre i CSS. /Napz Link to comment Share on other sites More sharing options...
catch Posted October 28, 2012 Share Posted October 28, 2012 I hvilke fil skal denne kode sættes ind? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted October 29, 2012 Share Posted October 29, 2012 Product-list.tpl og i din homefeatured mappe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts