T20 Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 Hej med jer. Jeg er ny herinde, så derfor ikke ekspert til Prestashop endnu :-) Arbejder hårdt på at få en shop på benene, lige nu er den ikke aktiv for at offentligheden skal se for meget inden den er klar. Lige nu skriver den derfor "For at udføre systemvedligeholdelse, er vores webshop midlertidigt offline. Vi beklager og beder dig prøve igen senere!" Kan jeg ændre det til en anden tekst? Hvis ja, hvor gør jeg det henne? Mvh Link to comment Share on other sites More sharing options...
T20 Posted February 28, 2012 Author Share Posted February 28, 2012 Kan man ikke få resten på dansk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted February 28, 2012 Share Posted February 28, 2012 teksten kan du ændre ved at gå ind i "BO" /tools/translations vælg oversættelse for forkontor find oversættelsen for "maintenance" her retter du i den tekst du ser. Jeg kan ikke se billedet du har vedhæftet men går ud fra at det du ønsker er at få dit "BO" til at være dansk. dette kan du læse om Her... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts