Jump to content

Er her en der kan lave en webshop for mig?

buller

Recommended Posts

Jeg står og skal bruge en webshop og kunne nok godt have klaret det meste selv, hvis det ikke var fordi at jeg ikke kan finde et ordenligt template og ikke selv er den store grafiker :)

Det jeg skal bruge er en ret simpel shop meget lig den her, både i opbygning og tema bare med nogle lidt andre farver http://www.dgb-braende.dk/

Jeg har ikke de store krav pt. andet end at den selvfølgelig skal kunne sættes op til Nets/Dankort når vi når dertil, det samme med Trustpilot og postdanmark osv.

Hvor mange basøre skal det komme til at koste mig?

Som jeg ser det er det bare et template jeg skal have lavet, og så står jeg selv for resten?

Kom frisk med et bud :)

• 2 weeks later...

Jeg står og skal bruge en webshop og kunne nok godt have klaret det meste selv, hvis det ikke var fordi at jeg ikke kan finde et ordenligt template og ikke selv er den store grafiker :)

Det jeg skal bruge er en ret simpel shop meget lig den her, både i opbygning og tema bare med nogle lidt andre farver http://www.dgb-braende.dk/

Jeg har ikke de store krav pt. andet end at den selvfølgelig skal kunne sættes op til Nets/Dankort når vi når dertil, det samme med Trustpilot og postdanmark osv.

Hvor mange basøre skal det komme til at koste mig?

Som jeg ser det er det bare et template jeg skal have lavet, og så står jeg selv for resten?

Kom frisk med et bud :)

Jeg kan se, at ingen har svaret dig, så jeg ved ikke, om du har fået tilbud via Privat besked? Din opgavebeskrivelse er ikke særlig præcis, og jeg tror ikke, at nogen kan give dig en specifik pris, før du specifikt finder ud af, om der er et theme, som du kan bruge og som skal implementeres, eller om du tager udgangspunkt i et et eller andet theme, som skal rettes til, så det matcher dine krav. Der er stor forskel i prisen på dette, så jeg ville personligt ikke kunne fortælle dig, hvad det ville koste uden at vide mere om, hvad det er, du søger.