Jump to content

Ervaring met CardGate Plus module voor iDEAL?

Ikke13

Recommended Posts

Heeft er iemand ervaring met het installeren van de iDEAL module van CardGate Plus in Presta 1.4.7.0?

Hoe ik het ook probeer het systeem zet steeds alle bestanden los in de map modules.

Aparte map "cardgate" aanmaken en daar de bestanden inzetten werkt ook niet, ook dan blijft de module nog onzichtbaar in de BO.

Installatie bestanden (zip-map) rechtstreeks vanaf site CardGate werkt ook niet, ook dan ploft hij alle bestandjes los in de module map.........

Ik heb even gekeken naar die module voor Prestashop. Volgens mij moet je een folder aanmaken met de naam 'cardgateplus' in je module folder en daarin alles uitpakken. Daarna wordt de module hopelijk zichtbaar in de BO.

Bedankt voor je reactie!

Dat ga ik straks proberen. Ik had de map op mijn pc uitgepakt en toen in de map cardgate geladen (volgens de handleiing moet de map cardgate heten) maar dat werkte niet. Zal nu bij het unzippen kijken of ik als locatie direct de servermap kan opgeven.

Eerst even een backup terugzetten want een groot deel van de vertalingen is daarstraks spontaan verdwenen, balen dus.... het zit ff niet mee.

Die handleiding is wel slordig dan. Ik zie toch echt in een van de php files een verwijzing naar een /cardgateplus folder. Maar controleer ook voor de zekerheid of je bij je Modules tab zowel geinstalleerde als niet-geinstalleerde modules geselecteerd zijn.

Ik heb een engelstalige handleiding ontvangen misschien komt het daardoor, er zou geen NL handleiding beschikbaar zijn.

Zal de map in ieder geval cardgateplus noemen, zal ongetwijfelt schelen.

Bij modules stond alles goed aangevinkt, het leek wel of de map niet als een moule werd herkend.....

Ben nu backup aan het terugzetten daarna pak ik het cardgate verhaal weer op.

Edit: map cardgateplus noemen werkt! Bedankt @ AKJV

Topic mag nog even openblijven voor het geval er nog fouten zijn bij het testen........

• Create New...