shopstreet Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Hallo Ik ben hier nieuw en ben bezig mijn osCommerce webshop om te zetten naar Prestashop. Makkelijker gezegd dan gedaan. Eerst maar eens geprobeerd om iets anders te proberen dan de standaard layout. Ik vond iets bij uhupage. Heb ook een cu3er account dus dat moest toch lukken maar helaas kan de slide niet op de juiste plaats krijgen (moet naar links. Wie kan me een tip geven. Kijk op de verborgen site: http://www.123shopstreet.nl/new/ waar het probleem is. (Alle artikelen negeren zijn niet van toepassing) Maar ook de Migratie module om osCommerce over te zetten heb ik geinstalleerd en ingeschakeld maar waar ik vervolgens het kreng vind??? Ook daar iemand die daar iets van weet?? Ik weet het moeilijke vragen maar voor fanatieke it-ers voer..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Je slider staat in de header , tussen de andere elementen en het menu in gepropt Ik denk dat deze positie niet de bedoeling is Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Denk het ook niet denk dat je even met de positionering moet spelen en anders de breedte van je slider eventjes aanpassen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shopstreet Posted February 20, 2012 Author Share Posted February 20, 2012 Met Dreamweaver aanpassen lijkt me. Kunnen jullie aangeven waar ik welk bestand pas ik het aan. Omtrent osCommerce ook sugesties? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 (edited) Met Dreamweaver aanpassen lijkt me. Kunnen jullie aangeven waar ik welk bestand pas ik het aan. Omtrent osCommerce ook sugesties? Hoe/op welke manier heb je die slider erin gezet ? Zo te zien heb je de html code van de slider in de header.tpl gezet , hier zul je dan wel wat moeten "gummen" of de header moeten vergroten Ik denk dat met de positionering van de slider niet veel te spelen valt , het betreft hier waarschijnlijk geen module. Edited February 20, 2012 by Frens (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
shopstreet Posted February 21, 2012 Author Share Posted February 21, 2012 He Frens, Er is een optie in de module administratie die heet (vertaald) importeer/exporteer een thema. Volgens de readme file moest dat zo gedaan worden. www.123shopstreet.nl/readme.pdf Het zou kunnen... zou kunnen, dat de versie 1.4.7.0 deze template niet ondersteund???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Dat zou altijd kunnen Ook heeft het een template meer elementen in de header als het ander, als je dan bv de slider erbij wilt zetten is de header te vol. maar wat wil je nou precies ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
shopstreet Posted February 21, 2012 Author Share Posted February 21, 2012 De bedoeling was hem zo te maken zoals deze demo http://demo.uhupage.com/free_ps010/ Deze template is gemaakt destijds voor 1.4.3.0 dus de vraag of de 1.4.7.0 versie dit ook ondersteund???? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Ik zie dat je link niet meer werkt, had je eerst niet een standaard template ? je zou het template toch eens kunnen proberen , kijken of er geen gekke dingen zijn De slider is dat een module? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts