NickKK Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Hej, Til en shop har jeg oprettet et QuickPayabonnement og skal til at teste det i PrestaShop. Og det er også lykkedes mig. Men jeg kan ikke få QuickPay frem som betalingsmulighed i OPC-siden. Modulet er selvf. installeret og sådan - men er der noget jeg overser? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Du har helt sikkert fået et forretnings nr plejer at være cvr nr. Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted February 20, 2012 Author Share Posted February 20, 2012 Jeps, det fandt jeg så ud af :-) Men nu er problemet så, at modulet ikke kommer frem for kunden, når han skal til at betale! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 NickKK Og du har selvfølgelig downloaded det seneste modul fra deres side? og det rigtige til 1.4? Hvis ellers modulet er installeret og aktiveret kan det snart kun være forkert opsætning i BO altså hvilke sprog og valuta den skal understøtte. Havde altså no problems.. da jeg installerede Quickpay.. og har gjort det på 3 shops nu. Husk forresten lige at give skrive rettigheder til alle mapper.. i modulet... kan ikke huske om det kan give et problem. Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted February 21, 2012 Author Share Posted February 21, 2012 Tak, Aupino - det var skriverettighederne... (som sædvanlig) Der kommer de 2 rigtige Dankort-bokse frem på OPC, men kan man ikke rette teksten i dem? Standardteksten er ret dårlig... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Hvis det ikke virker skal du skrive til quickpay, så for de sikkert en til at rette det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Jo selvfølgelig kan du da rette i dem.... mener der står betal med Edankort og Dankort ud for de to boxe... Er vel også det der skal stå? Jeg bruger kun 1 betalings vindue til alle kort. så står der betal med kreditkort tror du skal ind i en da.php eller osse i selve template. hvis du vil rette i tekster... Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Jeg har rettet tekster m.m. i Quickpay-modulet. Det virker med PrestaShop 1.4. Du er særdeles velkommen til at afprøve det. /Kjeld quickpay_2.4.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Hvor meget har du ændret i modulet er det kun da.php? Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Nej, jeg har også rettet de engelske tekster og tilføjet transaktions-ID på fakturaen. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Keld Lyder rigtig fedt med trasaktions ID på Fakturaen.. gør det lidt nemmere at finde rundt i ved bogføring. Så skal have prøvet den af. Noget andet er har du været udsat for at Capture fra BO ikke bliver registreret ved quickpay?. Måske det bare er mig der nogle gange har glemt at få den captured fra BO. men har gjort mig det til en regel hver uge at gå ind i quickpay mannager og tjekke og hver gang har jeg fundet 1-2 som ikke er blevet captured... men som sagt kan være forglemmelser fra min side... Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Jeg mener ikke, jeg har set capture via API fejle. Men jeg ved med sikkerhed, at jeg af og til glemmer at hæve beløbet fra back office, så jeg går også jævnligt ind i Quickpay manager for at se, om jeg har glemt noget. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted February 23, 2012 Author Share Posted February 23, 2012 Kjeld, tak for modulet :-) Men jeg synes ikke at teksten var rettet... Jeg har prøvet at rette i da.php men f.eks. der hvor der står "Betal med Edankort" kan jeg bare ikke få rettet. Det eneste sted i da.php, hvor der står "edankort" hjælper ikke at rette. /Nick Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Der skulle gerne stå "Betal med E-dankort". Strengen "E-dankort" forekommer to gange i da.php. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts