sydboen Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Er der lige en der ved hvor man kan købe/downloade et modul der viser tiden der er tilbage inden tilbud udløber? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Tag et kig på dette modul: http://www.catalogo-onlinersi.com.ar/en/featured-products-prestashop-modules/223-countdown-specials-prestashop-module.html Der findes sikkert gratis alternativer, men tag et kig rundt på forummet og se om du kan finde andre moduler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Bare hold dig fra landofcoders modul... der er masser af fejl i deres moduler... har endnu ikke fundet et der virker... feks deres nedtællingsmodul viser 2 forskellige tider på forsiden og varesiden.. . men dem fra catalogo som napz nævner er gode... Noget helt andet er så om det er en god ide at køre den slags... jeg prøvede i en periode at kører med et produkt hver dag der var sat 25% ned..... det gav faktisk færre køb, da folk åbenbart ventede til det produkt de var interesseret i måske blev sat ned. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted February 20, 2012 Author Share Posted February 20, 2012 Tak for de gode svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Homeshop.dk Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Jeg kører det modul du linker til og hos mig er der en positiv effekt og altid mange ordrer lige inden tilbuddet udløber Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts