louis323 Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 waar kan ik deze verwijderen? ik blijf hem maar te zien in de lijst Link to comment Share on other sites More sharing options...
marfique Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Kan je m in backoffice niet terugvinden onder modules in de lijst front-office-features, en m daar uitzetten? Ik kan dat niet meer zien, volgens mij heb ik die module sowieso verwijderd omdat wij alleen een webshop hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kay van Aarssen Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Heeft iemand de winkel voor je gemaakt? zo ja dan kan hij dit hard in de code gezet hebben. 2. meestal zit het bij CMS en dan bij een van die blokken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Ik krijg hem ook nog met geen mogelijkheid weg... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Laat maar zitten....nu dus wel... Modules-->>Front Office -->> CMS Blok -->> Configuren -->> En dan cms blok wijzigen en dan kun je dat linkje weghalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
louis323 Posted February 16, 2012 Author Share Posted February 16, 2012 staat er ook niet tussen bij mij. en nee ik heb deze site zelf gemaakt. toch staat hij er tussen Link to comment Share on other sites More sharing options...
r-m Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Voor een taart doe ik het! Serious: Heb je al in je ftp gekeken en daar eruit gegooid? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikke13 Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Vraagje van een beginner : Ik wil het winkelblok gebruiken om door te linken naar een van onze andere webshops, dus als je op de link onder het plaatje klikt zou er een nieuw venster moeten openen met die andere webshop. Ook zou ik de link links bij "Information" weg willen halen maar ik kan niet vinden hoe/waar ik dat kan doen. Iemand die weet hoe/waar ik beide zaken kan aanpassen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
r-m Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Information, de pagina's, kun je aanpassen in je CMS. Als je andere linken wilt plaatsen uit je cms moet je bij modules en dan de information module configureren. Winkelblok is, voor zover ik weet, niet mogelijk wat jij wilt. Je kan wel een vrije content module gebruiken daarvoor... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikke13 Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 @ r-m Thanx! Informatie staat nu goed. Winkelblok heb ik wel al aangepast (behoorlijk lang klooien en nu geen idee hoe ik dat gedaan heb), daar staat nu (als je de link onder het plaatje klikt) de info over de andere webshop met logo en aresgegevens. Ik krijg er alleen geen link in bij de adresgegevens, dan geeft de shop de volledige code van de link weer in plaats van een klikbaar woord met een link. En helaas kan ik maar niet vinden waar ik voor dat blok "Netherlands" kan veranderen naar "Nederland" Het linkje in het linkerblok (Informatie) is inmiddels ook verwijderd, heb alleen geen idee hoe me dat gelukt is.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
r-m Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Klooien is goed voor de gezondheid. Wie leert uit een boek weet nooit de geheimen van een goede koek... Succes en welcome Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Kijk eens bij Shipping / countries voor het vertalen van Netherlands als dit niet bij de module zelf staat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ikke13 Posted February 22, 2012 Share Posted February 22, 2012 Bedankt voor het verwelkomen. Ben bang dat ik hier de komende tijd nog wel vaker rond zal hangen....... is toch lastig om zonder een gedegen kennis van php enzo een shop te bouwen, maar waar een wil is is een weg! @Frens, bedankt, goede tip! ik ga ff zoeken EDIT: werkt perfect! Ik heb nu Nederland ipv Netherlands :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakim01 Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 weet iemand hoe ik onder de catagorie ''informatie'' de tablat ''onze winkels'' weg kan halen? ik heb ook overal gekeken maar kan hem nergens terug vinden....alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts