Prestawise Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Hej Presta folk Nogen der kender til en modul eller andet kode, som jeg ville kunne bruge til at lave mig en countdown timer til at fortælle kunden at hvis kunden bestiller inden et givent tidspunkt, bliver ordren afsendt idag. Jeg ved der findes en masse timers til specielle tilbud osv. - men har umiddelbart ikke kunnet finde et specielt til forsendelse. Koden skal integreres i en custom made block på min produkt side. /Napz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 16, 2012 Share Posted February 16, 2012 Det tror jeg Homeshop.dk bruger. EDIT: Undskyld - læste ikke ordentligt, du søger ikke "køb dette tilbud inden kl....) Jeg har set det, du efterspørger på en side - prøver lige at komme i tanker om hvor.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 19, 2012 Share Posted February 19, 2012 Du har muligvis set det hos os, men vi bruger den ikke mere Vi har haft forsøgt lidt forskelligt steder, men jeg synes ikke det havde nogen positiv effekt så jeg har valgt en anden løsning, hvor vi ændre teksten på produkt siden udfra klokke slet på loadtidenspunkt og selvfølgelig hvilken dag på ugen det her. Det kan ses her: http://www.verdious-wardrobe.dk/shop/accessories/642-slim-n-lift-supreme.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted February 20, 2012 Author Share Posted February 20, 2012 Hej Timpet Det ser rigtig interessant ud - er det noget kode du vil dele ud af? /Napz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 Jo det kan du da tro jeg vil Ændringer i /product.php if (date("N") == 1 || date("N") == 2 || date("N") == 3 || date("N") == 4) { if (mktime(date("H"), date("i"), date("s"), date("n"), date("j"), date("Y")) < mktime('16', '00', '00', date("n"), date("j"), date("Y")) ) { $afsendelsebesked = 'Så sender vi den allerede idag!'; $bestilinden = 'Bestil varen inden kl. 16.00'; } else { $afsendelsebesked = 'Så sender vi den allerede imorgen!'; $bestilinden = 'Bestil varen nu'; } } if (date("N") == 5) { if (mktime(date("H"), date("i"), date("s"), date("n"), date("j"), date("Y")) < mktime('16', '00', '00', date("n"), date("j"), date("Y")) ) { $afsendelsebesked = 'Så sender vi den allerede idag!'; $bestilinden = 'Bestil varen inden kl. 16.00'; } else { $afsendelsebesked = 'Så sender vi den allerede på mandag!'; $bestilinden = 'Bestil varen nu'; } } if (date("N") == 6 || date("N") == 7) { $afsendelsebesked = 'Så sender vi den allerede på mandag!'; $bestilinden = 'Bestil varen nu'; } $smarty->assign(array( 'afsendelsebesked' => $afsendelsebesked, 'bestilinden' => $bestilinden)); Jeg har bare lagt dem ind i toppen lige efter $rewrited_url = null; Så skal du i dit themes product.tpl bruger: {$afsendelsesbesked} og {$bestilinden} Der hvor du gerne have have teksterne stående. Stylingen og placering i themet er for egen regning. Håber du kan bruger det. -- Find din plæneklipper på plaeneklipper.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
diondp Posted February 20, 2012 Share Posted February 20, 2012 jeg har lavet funktionen på min side også.. den vises indtil kl. 15.00 hvorefter den forsvinder og først starter igen om natten, den deaktivere i weekenden.: kan ses på vilkårlig produktside (lige over lagertallet), her er lige et link: http://www.itonline.dk/billige-hardware-grafikkort/37522-bedste-pris-hurtig-levering-club3d--radeon-hd-6870-eyefinity-6-edition.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 Den funktion er rigtig lækker - men ærligt sagt så er jeg ikke helt med, eller rettere kan jeg ikke rigtig få noget frem på siden. Min mangel på viden - så sidste del hvordan indsættes den ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 21, 2012 Share Posted February 21, 2012 diondp hvorfor er dine produktbeskrivelser på engelsk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Er der ingen der lige vil give en hjælpende hånd ;-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 Det var nok nemmere hvis du viser hvad du har forsøgt Så lærer du måske også lidt på vejen frem imod målet.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
diondp Posted February 23, 2012 Share Posted February 23, 2012 @timpet, det er fordi jeg benytter IceCat, desværre så er de ikke 100% kørende med DK tekster, nogle få producenter som HP har de danske tekster men ellers ikke, eneste andet alternativ er Cnet som koster 20.000kr om måneden og det er absolut ligemeget :-) IceCat koster 2500 om måneden, manuel beskrivelse er ikke en option da der er over 20.000 varer på shoppen med løbende udskiftning. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted February 24, 2012 Share Posted February 24, 2012 Tusind tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted February 29, 2012 Author Share Posted February 29, 2012 Hovsa, glemte alt om at følge op på denne tråd. Jeg er nu heller ikke den store kode haj og har fakstisk ingen anelse ligesom sydboen, om hvordan at koden interegeres i ens .tpl fil. Håber der en venlig sjæl der kunne vise mig hvordan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted March 5, 2012 Author Share Posted March 5, 2012 Come on.. Der må da være en der kan forklare hvordan man indsætter det i sin .tpl fil /Napz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted March 6, 2012 Share Posted March 6, 2012 Jeg synes faktisk at jeg har forklaret det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted March 6, 2012 Author Share Posted March 6, 2012 Jep det har du også... Men er det bare at smide {$afsendelsesbesked} og {$bestilinden} direkte ind i den placering i product.tpl jeg vil have? Synes nemlig ikke der kommer noget frem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmalling Posted March 8, 2012 Share Posted March 8, 2012 @timpet, det er fordi jeg benytter IceCat, desværre så er de ikke 100% kørende med DK tekster, nogle få producenter som HP har de danske tekster men ellers ikke, eneste andet alternativ er Cnet som koster 20.000kr om måneden og det er absolut ligemeget :-) IceCat koster 2500 om måneden, manuel beskrivelse er ikke en option da der er over 20.000 varer på shoppen med løbende udskiftning. Hvad er IceCat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davallen Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Jeg er absolut ikke en haj til at programmere og implementere det, men jeg har tonsvis af tålmodighed Jeg vil prøve at implementere det, og hvis det virker og jeg kan huske hvad jeg gjorde, så smider jeg et post og beskriver hvordan jeg gjorde det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davallen Posted October 12, 2013 Share Posted October 12, 2013 Faldt lige over denne gamle tråd. Tænkte at der måske var andre der havde samme problem, men jeg er faldet over et modul der kan dette http://prestadevelop.com/tilbud/index.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted October 13, 2013 Share Posted October 13, 2013 umidelbart fint, men det tager ikke hensyn til hvad ugedag det er, feks søndage, helligdage etc.. ikke så smart Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Hej Aupino, Det er der et par kunder der har ønsket som en funktion, så i denne uge opdatere vi modulet med en kalender, så man kan vælge hvilke dage man ikke sender pakker ud på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 Du er det vel rimelig begrænset hvad man kan forvente for 49kr Det er et smart modul Kristian, overvej at udvidde med en besked på ordrebekræftelsesiden der fortælle kunden hvilke dag ordre bliver afsendt. Fx. Din ordre bliver sendt idag, eller din ordre bliver sendt i morgen, og ved hellige dage, din ordre bliver sendt på dd.mm.åååå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted October 14, 2013 Share Posted October 14, 2013 (edited) Timpet Var heller ikke prisen der fejler noget, men at den ikke tager hensyn til helligdage og søndage er et problem.. bruger selv lige nu et hack som kan dette, men helt sikkert når den får en kalender er det et kup.. til prisen.. Aupino Edited October 14, 2013 by Aupino (see edit history) Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted October 15, 2013 Share Posted October 15, 2013 Modulet er nu blevet opgraderet, så man kan vælge hvilke dage der ikke sendes pakker ud på. Vi har lavet det sådan, at hvis man f.eks vælger at der ikke sendes pakker ud om søndagen, så viser den +1 dag foran tiden Link to comment Share on other sites More sharing options...
prestadevelop Posted October 16, 2013 Share Posted October 16, 2013 Og nu er det også blevet opdateret, så det kun er ét modul, der fungere både til PrestaShop v. 1.4.x og 1.5.x samtidigt med er det blevet oversat til dansk de steder det manglede, så man er fri for selv at skulle gøre dette via back-office Link to comment Share on other sites More sharing options...
alpe09ag Posted August 24, 2014 Share Posted August 24, 2014 Hvor kan dette modul hentes? Har kigget tråden igennem og synes ikke at kunne finde et link? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts