cecepee Posted March 24, 2009 Share Posted March 24, 2009 Hej.Jag har en del problem med svenska översättningen i ver 1.1Jag har provat båda filerna från denna tråd men båda verkar vara problem med.http://www.prestashop.com/forums/viewthread/9446/svenska/prestashop_1_dot_1Exempel, "add to cart" knappens text är tom i en av mina butiker och fått knasiga tecken i en annan, plus att det verkar saknas översättningar på en del andra ställen. Särskilt för en del moduler.Vidare så har jag på en del ställen, inte på alla, väldigt lustiga ÅÄÖ problem, (tex �terg� )någonstans känns det som att min översättning har strulat till sig någonstans, men jag kan inte minnas att jag pillat med demFinns det någon som kan dela med sig av ett komplett Svensk ver 1.1 språk-paket för alla avdelningar?Vore extremt tacksamt.Tack för din tid.Mvh.Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
karoko Posted March 25, 2009 Share Posted March 25, 2009 Jag har inte helt komplett men betydligt mer än det som finns på denna siten.MVH Robin se.gzip Link to comment Share on other sites More sharing options...
cecepee Posted March 25, 2009 Author Share Posted March 25, 2009 Tack så mycket.Jag skall prova och se om det inte kan bli bättre nu denna gång.Tack för hjälpenMvh.Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts