Casper0219 Posted February 12, 2012 Share Posted February 12, 2012 Nogle der kan fortælle mig hvad forskellen er på version 1.4.6.2 og 1.4.7? vh C Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted February 12, 2012 Share Posted February 12, 2012 Uden at vide det - vil jeg skyde på at det er bugs der er blevet rettet.. Tror ikke der er den vilde forskel på funktioner osv. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Hedegaard Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Jeg har kigget lidt på det i min test store, og jeg synes ikke at kunne se noget nyt i den nye version Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 15, 2012 Share Posted February 15, 2012 Eftersom version 1.4.6.2 havde ret mange fejl - og version 1.4.7 ikke er en "major" release, kan du roligt regne med, at det er rettelser af diverse fejl. Næste store release med ny funktionalitet hedder version 1.5 - men den er kun i beta, så det ligger et godt stykke ude i fremtiden. Og lad nu være med at opgradere, hver eneste gang der kommer en ny version - det er der slet ingen grund til, hvis din shop virker uden fejl. Jeg skal installere en ny shop for en kunde og påtænker at afprøve version 1.4.7, hvis der er mange fejl, bruger jeg en tidligere version i stedet og opgraderer hellere senere, når fejl er rettet og ikke mindst gennemtestet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Casper0219 Posted February 16, 2012 Author Share Posted February 16, 2012 Super godt mange tak for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts