sydboen Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Jeg har noget bøvl må jeg erkende. Jeg anvender v. 1.4.0.17. Når jeg vil flytte placering på de enkelte varer i en varekategori kan jeg ikke flytte varen(e) step by step op eller ned. Det "hopper" nærmest ukontroleret rundt og dermed har jeg svært ved at styre placeringen for den enkelte vare. Kender nogen løsning på det? Bjarne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted February 9, 2012 Share Posted February 9, 2012 Har du prøvet at bruge en anden browser? Du flytter dem vel ved at markere med musen ved pilene op/ned og flytte mens du holder muse knapen nede.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted February 10, 2012 Author Share Posted February 10, 2012 Ups - den kendte jeg ikke. Tak for hjælpen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 Husk at rette dit indlæg, så det får status løst. Dermed hjælper du andre til at finde svar på spørgsmål. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts