JeePee Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Hallo,Kan iemand mij vertellen waar ik de mail kan veranderen die de Admin krijgt als er een bestelling gedaan is ?Ik krijg daar 2 regels in die mail die niet gevuld zijn en zo kan ik dus niet zien wat er besteld is.zie afbeeldingIk kan de mail niet vinden , weet iemand waar deze staat ??Volgens mij niet in de map mail -> nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeePee Posted April 12, 2009 Author Share Posted April 12, 2009 De klant krijgt wel een goede mail incl. de beschrijving van het product. Heb al door de bestanden gebladerd maar helaas nog niet gevonden ? Niemand anders dit probleem ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted April 12, 2009 Share Posted April 12, 2009 Hij staat in modules\mailalerts\mails\nl denk ik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeePee Posted April 14, 2009 Author Share Posted April 14, 2009 Hallo, heb de NL versie vervangen voor UK versie en opnieuw vertaald .. nu werkt het wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
adser Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Hebben jullie ook de andere mails reeds vertaald?Ik heb het hier over de mails voor de klanten ... te vinden onder ..\mails\nlDeze mails konden ook niet gebruikt worden wegens onbruikbare html-code.Kunnen deze ter beschikking gesteld worden?GroetPeter Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted April 25, 2009 Share Posted April 25, 2009 Je gebruikt de verkeerde NL vertaling!Kijk in mijn signature of download hem van www.prestaforums.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
adser Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 sorry TropischBruin ... maar kan ze niet meteen vinden op het forum ...kan je iets juister aangeven waar? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted April 26, 2009 Share Posted April 26, 2009 Quote sorry TropischBruin ... maar kan ze niet meteen vinden op het forum ...kan je iets juister aangeven waar? Kijk eens: hier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
2thepoint Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 tropischbruin , waarom worden de bestelde producten niet weergeven in de nieuwe order email , ik had jou vertaling al in gebruik.mvg Link to comment Share on other sites More sharing options...
TropischBruin Posted May 10, 2009 Share Posted May 10, 2009 Quote tropischbruin , waarom worden de bestelde producten niet weergeven in de nieuwe order email , ik had jou vertaling al in gebruik.mvg Hmm, goeie vraag.Probeer het eens met de Engelse taal? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeePee Posted May 10, 2009 Author Share Posted May 10, 2009 Hallo,Ik heb de UK versie gekopieerd naar de NL map en toen getest. Ik kreeg toen keurig een mailtje met de produkten erop (weliswaar in het engels) Deze heb ik toen zelf vertaald naar NL en toen weer getest en werkte prima....S6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts