deech123 Posted February 8, 2012 Share Posted February 8, 2012 Hi guys, ik ben op zoek achter iemand die mij een stap verder kan helpen. op mijn product.tpl pagina zou een extra stuk code moeten komen. wanneer iemand op de detailpagina komt van het product dan zou er eerste via een voorgevormde URL contact moeten gemaakt worden met een db, als antwoord komt er een xml terug met daarin een bepaalde waarde als <stock></stock> , daartussen staat een aantal uit het magazijn en dat is live informatie, die info van stockaantal zou dan moeten geupdate worden in de ps_products... iemand een idee hoe of iemand die mij wat vooruit kan helpen? contacteer me maar. greetz. D. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marfique Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 Als je je product invoert kan je aangeven hoeveel voorraad er is; Vervolgens kan je via preferences--->products voorraadbeheer inschakelen én aanvinken dat de beschikbare voorraad bij het product te zien is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts