Pmg67 Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Jag försöker flytta modulen för köpkorgen från position "left" till position "right" men jag får det inte att fungera?Jag går in i Modules >> Positions och där ligger köpkorgen listad under "Right column blocks", klickar på "Redigera" men där går det inte att ändra modulposition? jag provar att klicka i dropdown-menyn "Kroka i:" men inget händer? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrik Lindblom Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Tror bara du kan ändra på position inom kolumn.Kolla annars den här tråden:http://www.prestashop.com/forums/viewthread/14473/svenska/informationsblockHar som sagt inte testat själv, och du får leta upp rätt fil att ändra i. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pmg67 Posted March 23, 2009 Author Share Posted March 23, 2009 Ok Patrik,Skall ta en titt på detta.Jag tycker dock att det verkar lite märkligt? Vad är dropdown-meny valen till då? De funkar iofs inte men ändå?Back Office >> Modules >> Positions >> "Modul" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts