Mustafa06 Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 Hej Er der en flink expert der kan fortælle mig hvordan man kan forkorte moms listen når man skal til at betale. dette vises pt til kunden når han skal til at betale. Varer i alt (inkl. moms): 175Kr Rabatkuponer i alt (inkl. moms): 0Kr Gaveindpakning i alt (inkl. moms): 0Kr Forsendelse i alt (inkl. moms): 60Kr I alt (ekskl. moms): 188Kr Moms i alt: 47Kr I alt (inkl. moms): 235Kr Manglende beløb for at opnå gratis forsendelse: 325Kr Jeg vil gerne have fjernet et par moms fra listen (ialt ekskl.moms + Moms ialt) mange tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 5, 2012 Share Posted February 5, 2012 Det skal rettes/fjermes i de .tpl filer der vedrører checkout - det har været oppe i forum før. Prøv evt. at søge i mine indlæg. EDIT: Fandt det lige her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafa06 Posted February 6, 2012 Author Share Posted February 6, 2012 Mange tak for hjælpen fandt ud af det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts