Jeppe Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Hejsa,Ved at rette i Betingelser og about us fremkommer denne fejl. Hvad kan man gøre ved det ???Jeg har kopieret en engelsk sprogpakke som jeg stort set er færdig med at oversætte.De andre tekster man kan rette i, i CMS er der ingen fejl ved.På forhånd tak/Jeppewww.dkspilshop.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
JakobFriis Posted March 23, 2009 Share Posted March 23, 2009 Fejlen skyldes at du enten har for lang en tekst eller bruger et eller flere beskyttede ord. Hvilken tekst indtaster du i feltet ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeppe Posted March 24, 2009 Author Share Posted March 24, 2009 Tja ... Det kan da være at den er for lang så... Det er denne tekst fra min nuværende shop:http://webshop.bbits.dk/index.php?option=com_content&view=article&id=62&Itemid=70tak./Jeppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jeppe Posted March 24, 2009 Author Share Posted March 24, 2009 Hej igen.Det lykkedes for mig. Tog bare al teksten afsnit for afsnit, så ville den godt.Ha' en god dag/Jeppe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts