DanielBN Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 undre mig over at der, efter at have installeret modulet, "auto upgrade", opgraderet siden, og så åbne "BO" så får jeg en meget underlig kategori struktur.. nogle som ved hvordan jeg fjerne dette (se skærmprint) jeg har afinstalleret og slettet modulet, men det hjalp ikke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 2, 2012 Share Posted February 2, 2012 Prøv at kigge under Medarbejdere - Faneblade og tjek, om de evt. figurerer lige så mange gange der, så kan du måske slette dem der. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted February 8, 2012 Author Share Posted February 8, 2012 mange tak. det virkede.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted February 11, 2012 Share Posted February 11, 2012 Husk at rette dit indlæg, så andre der søger svar på samme emne nemt kan finde det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted February 14, 2012 Author Share Posted February 14, 2012 glemte jeg.. er gjort nu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts