Tvmania Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Hvorfor ændrer billedet sig ikke på shoppen når jeg ændrer billedet i forkontoret? http://www.photocare...se.dk/testshop/ Har prøvet at ændre indstillingerne i: Force compile: Cache: men det hjælper ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tvmania Posted February 1, 2012 Author Share Posted February 1, 2012 Er der forskel på om billedet ligger lokalt på min pc - ellers skal uploades ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tvmania Posted February 1, 2012 Author Share Posted February 1, 2012 mappen /testshop er slettet men samme oplevelse ses også på http://www.photocareslagelse.dk/ i Explorer er billedet ikke kommet til syne men Firefox dukkede billedet op efter et par timer Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 ser dette billede.. er det, det rigtige eller hvilket billede skal der ses? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tvmania Posted February 1, 2012 Author Share Posted February 1, 2012 jeps - det er det rigtige..... :-) Når jeg selv kigger i Explorer er det stadigt det forkerte billed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 prøv at slette dine cookies. har selv oplevet at explorer nogle gange ikke når at få opdateret cookies lige så hurtigt som man selv opdatere siden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tvmania Posted February 1, 2012 Author Share Posted February 1, 2012 Øv - skulle lige prøve noget og nu virker shoppen ikke. Prøvede en restore men varer/link virker ikke. Det må jeg blive bedre til :-) Det er en ommer!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts