PeerHolm Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Som det ses af skærmdump får jeg en advarsel. Hvor alvorlig er denne advarsel? Når jeg følger linket og downloader filen, kan jeg ikke rigtigt gennemskue hvor den skal installeres. Hvis jeg oploader via min FTP, vil filen så selv finde den rigtige mappe? Har andre prøvet dette, vil jeg være glad for et par hints. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Det kan du ikke bruge hos Meebox. Det er af samme årsag, at man er nødt til at slette filer i tools/smarty/compile når man laver ændriger i .tpl filer. Men derudover tror jeg ikke, du har noget at bruge funktionen til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PeerHolm Posted January 31, 2012 Author Share Posted January 31, 2012 Jeg er ikke længere hostet hos Meebox. Årsagen er at jeg oplevede et totalt nedbrud en lørdag eftermiddag. Den ticket jeg oprettede (haster og høj prioritet) blev først besvaret tirsdag eftermiddag. Da jeg i sin tid startede hos Meebox besvarede de henvendelser MEGET hurtigt, men det har ændret sig hen ad vejen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Men så er det sikkert samme problem, hvor du end er hostet nu, for det er noget der skal være installeret hos dit webhotel. Bi-bemærkning: Havde du pro-hotel hos Meebox? (det har jeg ikke selv, men jeg har kun oplevet superhurtig service). Jeg synes nogle af de seneste indlæg om Meebox her på forum bærer præg af, at folk forventer, at Meebox også skal supportere opsætning, fejlfinding osv. i shopsystemtet - og det kan man jo altså ikke nødvendigvis forlange af sit webhotel som blot hoster ens løsning. Nu siger jeg ikke, det var tilfældet hos dig - men mht. nedbrud, så synes jeg stadig de har løst (de forholdsvis) få nedbrud der har været på den server hvor jeg ligger rigtig hurtigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts