Peter Pastoor Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Ik heb onderstaande template geïnstalleerd. Nu werkt het niet helemaal zoals het zou moeten. De slider slide niet en het zoekvenster bovenin moet recht in het topmenu staan. Wat doe ik fout? http://addons.presta...-prs020033.html Site: http://www.amerikaansewinkel.nl/webshop/ (Is nog niet live) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Het kan in dit geval heel veel zijn, Maar de code tussen <div id="center_column"> en dit <!-- blockhomeslider --> hoort in de regel niet thuis in de body van een pagina ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted January 31, 2012 Author Share Posted January 31, 2012 Zoals jullie nu wellicht zien staat het zoekvenster achter het topmenu. Dit klopt dus ook nog niet. Ik ben aan het zoeken in de php-gedeeltes maar kan het nog niet vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Je zult nog wel meer tegen komen ,,maar niet alles tegelijk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted January 31, 2012 Author Share Posted January 31, 2012 Ok verder werkt nu alles behalve dat het zoekveld verkeerd staat en de slider niet werkt. Het kan in dit geval heel veel zijn, Maar de code tussen <div id="center_column"> en dit <!-- blockhomeslider --> hoort in de regel niet thuis in de body van een pagina ! Ik ben nu aan het zoeken waar ik dat zo kan vinden. In het module gebeuren kan ik dat zo niet vinden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Wellicht in je modules/ Homepage tekst editor Heb hier niet zoveel ervaring mee , maar hier wordt in de regel de code van je index neergezet Eventueel kun je nog bij de maker aankloppen edit;; maak wel een copie van je code Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted January 31, 2012 Author Share Posted January 31, 2012 Ik heb de developer nu een bericht gestuurd. Hoop dat we snel antwoord krijgen. Bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted January 31, 2012 Author Share Posted January 31, 2012 Ik begin een idee te krijgen waar het eventueel aan kan liggen. Bepaalde rechten staan niet goed bij de modules. Ik kan daar de rechten niet aanpassen of mappen/bestanden niet verwijderen of toevoegen. Ik begin een beetje een idee te krijgen dus dat daar ergens de fout ligt. Maar ik weet niet hoe ik dat aan kan passen :S Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Je zult dan moeten kijken of de ",owner" van de bestanden/mappen goed staan , eventueel via het panel van je host, en dan bij files Maar met je slider zal het denkelijk niet veel van doen hebben Het zoekveldje zal misschien nog iets van het vorige template zijn of verkeerde positie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts