DanielBN Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 har et problem.- nogle af de ordre som vi får kan vi ikke se tlf nr på. dette sker kun når kunden opretter en konto og indtaster sit nr. som mobil nr. kan man i "BO" få vist kundens mobil nr i ordre siden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Du kan rette i tabs/AdminOrders.php. Jeg har tilføjet: '.(!empty($addressDelivery->phone_mobile) ? '<hr />'.$addressDelivery->phone_mobile.'<br />' : '').' og '.(!empty($addressInvoice->phone_mobile) ? '<hr />'.$addressInvoice->phone_mobile.'<br />' : '').' før "other" for henh. leveringsadresse og fakturaadresse. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted February 1, 2012 Author Share Posted February 1, 2012 vil det være muligt helt at fjerne feltet hvor kunden kan inskrive sit mobil nr? tænkte jeg líge ville prøve selv.. fandt filen "addresses" i mappen themes og ser denne tekst.. så vil jeg spørge, har jeg ret hvis jeg mener at man bare skal slette linien hvor der står " {$addresses_style.phone_mobile = 'address_phone_mobile'} " {/if} {* Define the style if it doesn't exist in the PrestaShop version*} {* Will be deleted for 1.5 version and more *} {if !isset($addresses_style)} {$addresses_style.company = 'address_company'} {$addresses_style.vat_number = 'address_company'} {$addresses_style.firstname = 'address_name'} {$addresses_style.lastname = 'address_name'} {$addresses_style.address1 = 'address_address1'} {$addresses_style.address2 = 'address_address2'} {$addresses_style.city = 'address_city'} {$addresses_style.country = 'address_country'} {$addresses_style.phone = 'address_phone'} {$addresses_style.phone_mobile = 'address_phone_mobile'} {$addresses_style.alias = 'address_title'} {/if} Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted February 28, 2012 Author Share Posted February 28, 2012 dette har jeg forsøgt, og får det ikke til at virke, nogle som har andre forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted February 28, 2012 Author Share Posted February 28, 2012 hvis jeg forstår dig rigtigt.. når jeg så skal rette, har fundet nedenstående .(!empty($addressDelivery->other) ? '<hr />'.$addressDelivery->other.'<br />' : '') hvis jeg så forstår dig rigtigt, skal der nu stå: '.(!empty($addressDelivery->phone_mobile) ? '<hr />'.$addressDelivery->phone_mobile.'<br />' : '').' .(!empty($addressDelivery->other) ? '<hr />'.$addressDelivery->other.'<br />' : '') ligeledes '.(!empty($addressInvoice->phone_mobile) ? '<hr />'.$addressInvoice->phone_mobile.'<br />' : '').' .(!empty($addressInvoice->other) ? '<hr />'.$addressInvoice->other.'<br />' : '') Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted February 28, 2012 Author Share Posted February 28, 2012 når jeg skriver dette får jeg fejl i BO hvordan skal jeg ellers skrive det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted March 2, 2012 Author Share Posted March 2, 2012 ingen der kan hjælpe med dette?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 2, 2012 Share Posted March 2, 2012 Hej Daniel Til PrestaShop 1.4 skal du skrive: .(!empty($addressDelivery->phone_mobile) ? '<hr />'.$addressDelivery->phone_mobile.'<br />' : '') og: .(!empty($addressInvoice->phone_mobile) ? '<hr />'.$addressInvoice->phone_mobile.'<br />' : '') /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted March 3, 2012 Author Share Posted March 3, 2012 i hvilke af filerne skal man skrive dette? Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 tabs/AdminOrders.php /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted March 3, 2012 Author Share Posted March 3, 2012 skal man gøre det samme for at fjerne feltet "modtag gode tilbud fra vore partnere" ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted March 3, 2012 Author Share Posted March 3, 2012 kan godt finde filen, men den indenholder ikke den linie du beskriver. går i admin/tabs/adminorders.php har version 1.4.7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Du spurgte om mobiltelefonnummer i Back Office. For 1.4.7.0 drejer det sig om linie 703 og linie 711. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted March 3, 2012 Author Share Posted March 3, 2012 undre mig,.,. når jeg søger i den fil du skriver, kan den slet ikke finde nogle linier med hverken "phone" eller "mobile" har lige prøvet at udpakke en helt ny af prestashop, for at være sikker på at der ikke var gået noget galt i den jeg havde sat og rettet i. men i den nye kan jeg heller ikke finde det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Så får du filen serveret på et sølvfad. /Kjeld AdminOrders.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted March 3, 2012 Author Share Posted March 3, 2012 takker rigtig mange gange for din hjælp. har nu lagt den fil op i mappen adminxxxx/tabs/ men når man vil forsøge at oprette sig som kunde kan man stadig se feltet med mobil tlf. man kan også se feltet med "modtag gode tilbud fra vore partnere" dette har jeg forsøgt at slette ved at gøre som i denne tråd du er meget velkommen til at prøve at se hvad jeg mener på min side Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted March 3, 2012 Share Posted March 3, 2012 Det er jo to forskellige ting. Det er bedst, hvis du ikke blander tingene sammen. Jeg har tilføjet "Løst" til denne tråd. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts