DenGlSmedie Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 Hej Jeg er ved at sætte en ver. 1.4.6.2 op og har problemer med sproget, franskerne er ikke til meget hjælp her for har du spurgt mere end 2 gange så holder de op med at svare, alt i min shop står på englsk, jeg har valgt sprog, har opdatret sprogpakken og når jeg "lukker op" i modyfi translations står d danske oversættelser der, men de kommer ikke op på skærmen når jeg opdaterer, vil det hjælpe at importere sprogpakken igen og hvilken sprogpakke skal jeg vælge?, den på download viker tom? Lars Mlling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted January 30, 2012 Share Posted January 30, 2012 Har du valgt dansk som standart sprog i bagkontor Tools / Languages? her kan du også se om du har fået installeret dansk sprogpakke. Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
DenGlSmedie Posted January 31, 2012 Author Share Posted January 31, 2012 Ja det har jeg, men jeg kunne se at sprogpakken ikke var komplet, nu har jeg kopieret fra PS til min nye template og det hjalp men der mangler en hulens masse oversættelse i shoppen, jeg kan godt selv oversætte men hvis der er en nemmere løsning Lars Milling Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted January 31, 2012 Share Posted January 31, 2012 Hvad er det for oversættelser du mangler? Forkontor/moduler/bagkontor? /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
DenGlSmedie Posted February 1, 2012 Author Share Posted February 1, 2012 Det er i forkontoret, den "danske" tekst er engelsk og samtidig så er det danske flag "tysk", som tidligere nævnt kører jeg en ver. 1.4.6.2 og har læst at den skulle være fyldt med fejl? /Lars M Link to comment Share on other sites More sharing options...
presta-dyr Posted February 1, 2012 Share Posted February 1, 2012 Tja, der sådan set fejl i alle versioner. Jeg er ikke stødt ind i problemer med 1.4.6.2, men jeg har nu også kun brugt den til test. Du skal kopiere themes/prestashop/lang/da.php til dit theme i kataloget "lang", men det har du formentlig allerede gjort. Hvis dit theme har et underkatalog med "modules" skal du være opmærksom på, at der også kan ligge sprogfiler her (da.php). Teksterne i dit theme kan være forskellige fra teksterne i standard-theme, og så må du i gang med at oversætte selv. /Kjeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts