Peter Pastoor Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Op dit moment ben ik Prestashop nog aan het verkennen op een proefsite. Stel dat ik deze site helemaal klaar heb, wil ik deze eigenlijk gaan verhuizen naar de echte domeinnaam. Is dit makkelijk mogelijk? Of kan ik het nu beter alvast in een subdirectory plaatsen die ik later ook echt kan gaan gebruiken? Alvast bedankt Link to comment Share on other sites More sharing options...
verhoej Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 hoi, mijn ervaring is dat je hem beter kan laten staan in een sub of hoofd directory, anders moet je gaan rommelen met de paths etc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarkeY Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Ik heb 2 sites naast elkaar draaien. ik had "de echte" geinstalleerd. toen ik met de layout wilde gaan rommelen heb ik op een ander domein er nog een geinstalleerd en toen de database overgezet. bij mij ging dat goed maar was ik wel sommige afbeeldingen kwijt. Ik heb er geen ervaring mee hoe het zit om een hele shop van domeinnaam te kopieren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Pastoor Posted January 28, 2012 Author Share Posted January 28, 2012 Ben idd al opnieuw begonnen in path waar het beter is. Thnx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts