kypry_dob Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Salutare la toti in primul rand , am ceva timp de cand ma chinui sa primesc e-mail la comanda noua, am instalat modulul de alerte e-mail am pus adresa de e-mail , am verificat si in preferences la e-mail , trimit test e-mail dar nu primesc nici un mesaj pe e-mail unde poate sa fie problema Am completat adresa mea de e-mail este ceva ce imi scapa mie?? Sunt incepator si am cateva zile de cand tot caut rezolvarea de aceea apelez la ajutorul vostru . VA MULTUMESC! Link to comment Share on other sites More sharing options...
costi43 Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 ai instalat modulele de trimitere a mailurilor ???:D:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
kypry_dob Posted January 28, 2012 Author Share Posted January 28, 2012 Am instalat acest modul Alerte email v2.2 de PrestaShop Sends e-mail notifications to customers and merchants. Mai trebuie instalate si alte module? Daca da unde as putea sa le gasesc? Multumesc pentru raspuns Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackTheRipper Posted February 13, 2012 Share Posted February 13, 2012 functia ()mail ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rhobur Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 In directorul modulului ai traducerile txt ale acestora, respectiv en.txt, es.txt etc. Verifica daca exista si ro.txt si daca nu fa-l. Va merge. Link to comment Share on other sites More sharing options...
costi43 Posted February 14, 2012 Share Posted February 14, 2012 daca folosesti 1.4.7 s-ar putea sa nu poti trimite incerca sa-l seteze smtp Link to comment Share on other sites More sharing options...