fuelmann Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Har fået opsat min fragt efter vægt. Har dog en udfordring med en kategori hvor jeg har nogle tunge varer som skal prissættets til samme fragtpris uanset vægt. Nogen der kan hjælpe ? Dvs alle vare i denne kategori skal koste det samme uanset vægt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Evt. noget med at sætte vægten på varerne tilpas høj, og så lave en vægt grænse, som passer til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuelmann Posted January 27, 2012 Author Share Posted January 27, 2012 Det dur desværre ikke da folk tit køber flere varer og fragten da vil blive for høj eller lav. Selv om jeg har fri fragt over 999 - kommer det ikke til at passe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 27, 2012 Share Posted January 27, 2012 Fri fragt nævnte du jo ikke noget om. Som man spørger får man svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
fuelmann Posted January 28, 2012 Author Share Posted January 28, 2012 Kan nu ikke hvad det ændre ? Jeg er stadig nødt til at have korrekt vægtangivelse så hvis folk køber flere varer, kommer jeg ikke til at snyde mig selv i fragtomkostninger. Ikke nogen der har erfaringer med dette ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts