Tvmania Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Er der specielle regler for hvordan mappe strukturen skal være når jeg tilmelder mig hos en betalingsgateway f.eks. ePay ? Ligger stadigt og roden med forskellige opsætninger på webhotellet (skal jeg kun have webshop eller hjemmeside med klik til webshop) Kan jeg (efter jeg har tilmeldt en betaling) ændre mappestrukturen fra f.eks. www.minside.dk til www.minside.dk/shop eller noget helt andet? Skal der så søges på ny eller kan man ændre det i den plugin som vedr. betalingsgatewayen? Mvh Claus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Når du tilmelder dig pbs og en betalingsgateway skal du begge steder angive hvilken side, der er din webside. Så jeg vil anbefale dig, at beslutte dig INDEN du begynder på en tilmelding. Om du kan lave det om senere ved jeg ikke, men jeg tvivler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Strukturen tror jeg de er ret ligeglade med, sålænge domænet er nogenlunde det samme hos betalingsgateway'en. Betalingerne foregår jo på deres server under alle omstændigheder. Men mht. Nets (PBS), er kravene noget strengere, før du overhovedet bliver godkendt. Jeg har haft en kunde som havde oprettet sig hos Epay med et domænenavn med ø, og efterfølgende skulle dette ændres til oe-udgaven, og dette kan man selv gøre i backend hos Epay. Så derfor skriver jeg, så længe domænenavnet er "nogenlunde" det samme er din betalingsudbyder ret ligeglade. Og der skal ikke ændres noget, så længe du har modulet til betalingsgateway installeret. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Ja er helt klart pbs du vil kunne få problemer med, "HVIS" de opdager dine ændringer. Er nogle meget emsige regler de har, feks, skal man faktisk søge 2 gange hvis man har flere sprog på den samme hjemmeside. hvor mange der så lige gør det er en anden ting. Tror at hvis bare den type vare du sælger ikke ændre væsentlig karakter, er jeg næsten sikker på du ikke får nogen problemer, Epay og Quickpay er helt lige glade om du så oprettede 10 forskellige shops på samme TOF nr. Nu er det jo også sådan at når først det spiller er det jo kun ip fra udbyder som bliver registreret ved nets. Men selvfølgelig skal man kører efter deres regler..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts