Aupino Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Nogen der vil være med til at starte foreningen `"Til afskaffelse af Internet Explore" Den burde forbydes ved lov, har nu for ved ikke hvilken gang haft Kluder i min side med den browser, på grund af et modul som ikke kunne køre korrekt med denne browser, og der gik flere dage inden jeg opdagede det. Firefox og Chrome spiller bare altid. Har ellers sat ind at alt under EI7 ikke kan se siden. og får en opgrader venligst ind, men nu er der åbenbart moduler som heller ikke kan kører med EI8 og 9. Nå skulle bare lige ha lidt luft Fortsat go dag.. Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Vi som websideejere kan ikke bestemme hvilken browser vores kunder skal bruge, så det kan jeg ikke give min tilslutning. PS: Istedet for blot at komme med dit brok, så kan du jo skrive hvilket modul, der laver balladen, og så gøre noget ved det :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted January 24, 2012 Author Share Posted January 24, 2012 Pertho var jo nok ment ironisk Men er altså altid den browser der er ballade med, Denne gang var det et gave modul der var problemet. og selvfølgelig tager jeg fat i udvikleren og får ham til rette modulet til så det virker i EI Selvfølgelig kan vi ikke bestemme hvilken browser folk skal bruge, men vi kan være med til at opfordre folk til at opgraderer til nyeste.. der findes ikke mange sider der vises korrekt med både EI5 og EI9 samtidig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Ja, og ironisk nok, så skal du også opfatte mit indlæg ironisk :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Jeg er frísk på at afskaffe den, når man laver css ændringer så er det altid IE der fortolker anderledes Link to comment Share on other sites More sharing options...
diondp Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 jeg er helt sikkert også frisk på at afskaffe IE... jeg er efterhånden fuldt ud Chrome / Firefox bruger.. .men har samtlige versioner af IE til at teste når jeg laver ændringer i shoppen for at være sikker på at skidtet virker... det er ALTID IE som skal lave problemer :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts