Hiller Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Hej Jeg har købet et modul så jeg kan få min webshop på facebook, jeg købte modulet på www.magavenue.com Jeg har netop installeret modulet på min pretashop og forsøgt at følge guiden. Men jeg synes ikke jeg kan finde de ting som er beskrevet i guiden. :-0 Er det muligt at i kan hjælpe mig med at guiden mig igennem det sidste. Det er lidt frustrerende læsning nå i skriver at det er nemt. ;-) Kan i hjælpe?? Hilsen Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted January 23, 2012 Share Posted January 23, 2012 Er jo lidt svært at hjælpe, når man ikke ved hvor i installeringen du gører fast. Der hvor jeg tror du måske har problemer er ved installeringen af magavenue`s facebook app. på din fann side? Forklar lige hvad der er problemet, så skal jeg forsøge at hjælpe. Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hiller Posted January 24, 2012 Author Share Posted January 24, 2012 Hej Ja det er helt rigtigt, modulet er installeret og jeg har min facebookside. Jeg ved ikke hvordan jeg skal få tilknyttet selve modulet på facebooksiden. Jeg ved jeg skal bruge koden som jeg har fra modulet i Pretashop og det er så der jeg køre fast. Hilsen Thomas Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 Så skal du følge slavisk hvad der står i dette link. http://www.magavenue.com/blog/application-facebook/install-shopializable-prestashop-en#installation går ud fra det er 1.4 du køerer, ellers er det en anden app du skal hente. hvis du stadig har problemer, så skriv lige en pm.. men hvis jeg skal hjælpe bliver jeg nødt til at have adgang til din facebook. og Bo i prestashop. Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts