Tvmania Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Skulle prøve at importere CSV filer fra en af mine leverandører. Det virkede tildels men nu har PS valgt at tildele meget høje ID på nyoprettede varer. Ved godt det ikke bytyder noget men det ser "sjusket" ud :-) Har prøvet at slette hele shoppen - og genskabe fra en tidligere backup jeg havde lavet til samme formål men ID nummeret bliver stadigt generet højt. Så nu er mit spørgsmål - ligger ID nummeret i databasen ? og hvordan finder jeg frem til at ændre det (hvis man ellers kan) Mvh Claus Rasmussen Glemte lige...... Selv om jeg sletter denne vare jeg har kaldt Sjov - og opretter en ny - vælger den igen det høje ID nummer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Selv om du slettter varer, bliver id'et ikke slettet i databasen. Numrene findes i tabellen _product Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tvmania Posted January 22, 2012 Author Share Posted January 22, 2012 Tsk tsk tsk - man skal ikke rette (slette) i nogle af de databaser :-( Så ved jeg det. Nu er det en ommer. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 22, 2012 Share Posted January 22, 2012 Du tog selvfølgelig en backup inden du gik i gang ikk'? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts