DDTech Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Jeg har opgraderet til 1.4.6.2 i forbindelse med flytning af udbyder Nu mangler jeg 'før prisen', altså den normale pris der før blev vist gennemstreget på udsalgs varer. Som det er nu vises kun udsalgsprisen og ikke hvad varen kostede før den blev sat ned. Har været rundt i BO, uden at kunne finde ud af hvor der skal rettes Kan I hjælpe? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 Har du sat flueben i "Vis tilbuds-ikon på vareoversigten og i beskrivelsen" på varen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDTech Posted January 26, 2012 Author Share Posted January 26, 2012 Ja, men det gør kun at der står 'UDSALG' med rødt over udsalgs prisen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 Måske er det en ny "feature" i den nye version. I min version 1.4.4.0 vises tilbud med en streg gennem før-prisen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts