[email protected] Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Hej! Vill ha fler text/html block och hittade ett som var gratis hos Prestashop Addons, fungerar fin fint! Men hur gör jag om jag vill ha flera text block för att kunna göra olika typer av annonser - information kanske även lägga upp någon bild etc? Dessa gratisblock kan jag ju bara lägga upp 1 gång, försökte döpa om den efter att jag hade packat upp den men det hände inget när jag laddade upp den "nya" via ftp.... Tips/råd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted January 18, 2012 Author Share Posted January 18, 2012 Ingen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomped Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Kan rekommendera modulen addstuff om du inte redan har den. Går att placera i vänstra- eller högra kolumnen. Går väl iofs bara att använda den en gång, men du kan ju ha flera annonser / information efter varandra i samma kolumn med denna modul. Link to comment Share on other sites More sharing options...
johannesw Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Dom gångerna jag har behövt lägga något eget ngnstans på sidan har jag bara snott en modul som finns och som jag vet att jag inte kommer använda så är det bara lägga din egna kod i den modulens template precis som du vill ha det, smidigt och bra =) fast klart man får ju koda html/css själv då, får inget tjusigt gränsnitt att göra det i, kanske var det du sökte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
6772 Posted May 30, 2012 Share Posted May 30, 2012 Hittade den här som jag har använt på flera ställen kändes bra att kunna lägga in text där man vill genom html. Bra att man kunde skapa flera egna också bara döpa dem till olika. :-) http://prestashop.wozia.pt/module.php Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts