Redzor Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 ( Deze post is opgelost zie beneden voor een op rekening module ) Hallo, Voor onze webshop ben ik op zoek naar een module die het mogelijk maakt om op rekening te kunenn betalen. Onze webshop heeft reguliere klanten en zakelijke klanten, de zakelijke klanten bestellen bij ons al op rekening, nu willen we dit via de website ook laten doen maar hoe ? Van nieuwe bedrijven heb ik ook de kvk nummer en btw nummer nodig, van een normale klant niet. maar als ik deze instel dan tijdens het registreren moet een normale klant hier ook iets invullen, of heb ik dat nou verkeerd gezien ? -- Ik ben dus op zoek naar : Module voor op rekening, misschien allen van toepassing als wij de klant in een bepaalde groep hebben gezet. weet niet of dit mogelijk is ? verplicht BTW en KVK nummer tijdens registreren als bedrijf, maar niet als normale klant. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polystore Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Je kunt voor vrij weinig geld modules later programmeren door freelancers uit het buitenland, india of pakistan. Zoek dan op prestashop ervaring. Zo'n site is bijvoorbeeld www.freelancer.com succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redzor Posted January 19, 2012 Author Share Posted January 19, 2012 Je kunt voor vrij weinig geld modules later programmeren door freelancers uit het buitenland, india of pakistan. Zoek dan op prestashop ervaring. Zo'n site is bijvoorbeeld www.freelancer.com succes Bedankt voor de tip, maar ik zoek naar iets gratis en misschien al en bestaande functie in prestashop ? maar niemand verder hier ervaring mee ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 20, 2012 Share Posted January 20, 2012 je kan een reeds bestaande payment module omzetten er zijn tevens hier en daar op dit forum zulke modules te vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redzor Posted January 23, 2012 Author Share Posted January 23, 2012 ik had al even gezocht en gekeken maar misschien kun je me in de juiste weg duwen, want wat ik kon vinden was of te oud voor 1.4 of ik kreeg het niet aan de gang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 24, 2012 Share Posted January 24, 2012 de module cash on delivery ( onder rembours ) is vrij eenvoudig aan te passen , of je download de gratis module zahlung - auf - rechnung op : http://prestashop-mo...f-rechnung.html Deze is duitstalig maar ook eenvoudig te vertalen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redzor Posted January 26, 2012 Author Share Posted January 26, 2012 Bedankt voor de link, na wat speur werk kwam ik de volgende module tegen http://www.prestashop.com/forums/topic/145158-verzameling-post-hier-je-themesmodules-die-je-wilt-delen/page__p__698281 En dan de module Bill, deze ben ik nu aan het configureren om te gebruiken. Deze post kan van mij gesloten worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 @Deze post kan van mij gesloten worden Dat kun je door in je 1e topic op edit te klikken.vervolgens.- Use full editor en dan [sOLVED] voor je 1e topic titel te zetten, doe je onze moderator een plezier mee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts