Valkyrja Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Er det muligt man kan gøre det sådan at man kun har fri fragt i Danmark? Jeg har fri fragt ved køb over 700 kr men det skal ikke gælde for feks sverige etc.. Jeg har prøvet at søge i andre topics men der kommer fejl i søgefunktionen. Så jeg får ingen hits Jeg kører 1.4.4.1 version Link to comment Share on other sites More sharing options...
sydboen Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Ja det er muligt med fri fragt i Danmark. Opret et nyt land Danmark zone Danmark. Opret en fragtmand (Post Danmark) og sæt fragtpris til 0 kr. På samme måde kan man indgrænse hvert land hvis noget sådan ønskes Bjarne www.pifosmykker.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted January 18, 2012 Author Share Posted January 18, 2012 Men det fungere jo så ikke ved min købs pris Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Prøv at se om du kan gøre noget ud fra denne tråd: http://www.prestasho...g-man-bor-i-dk/. Det er dog umiddelbart en løsning til v.1.3, men ved ikke om du selv kan komme på noget lignende i v.1.4. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted January 18, 2012 Share Posted January 18, 2012 Jeg har lavet ændringer i vores version 1.3.6 som gør det du beder om, hvilken version bruger du? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valkyrja Posted January 30, 2012 Author Share Posted January 30, 2012 Jeg bruger 1 .4.4.1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts