Kanda Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Beste mensen, heb jullie hulp nodig met het volgende:: krijg geen vaste verzendkosten voor elkaar. ik heb twee carriers, 1. Verzenden 2. Afhalen afhalen is gratis, dat heb ik voor elkaar. maar als ik meerdere producten wil kopen dan telt hij de Verzendkosten bij elkaar op. de vaste verzendkosten moeten zijn: 6.95 incl 19% btw enig idee? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Hoi , Ik neem aan dat je geen verzendkosten bij het product hebt opgegeven Kijk eens bij Shipping/ carriers en Price Ranges Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanda Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 Hep, ik heb wel verzendkosten bij de producten opgegeven. Price ranges lopen van 0.000 t/m 6.950 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 dan neem ik aan als ik 4 producten besteld waar verzendkosten voor zijn ingesteld ,ik ook 4x verzenkosten moet betalen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanda Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 klopt maar dat is niet de bedoeling, het is de bedoeling dat er éénmalig een bedrag van 6,95 wordt verrekend, ongeacht de hoeveelheid producten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 zie de toelichting bij tab Shipping/Verzenden Hoe maak je een nieuwe vervoerder aan ? Klik op "Nieuwe toevoegen". Vul de velden in en klik op "Opslaan". U moet een prijs- of gewicht reeks vaststellen waarvoor de nieuwe vervoerder beschikbaar zal zijn. Klik bij het "Verzendingen" tabblad op "Prijs reeksen" of op "Gewicht reeksen". Klik op "Nieuwe toevoegen". Selecteer de naam van de vervoerder en definieer een prijsreeks of een gewichtsreeks. Het is bijvoorbeeld mogelijk om een vervoerder beschikbaar te maken voor gewichten tussen 0 en 5 kilo. Een andere vervoerder kan een reeks hebben tussen 5 en 10 kilo. Klik als je klaar bent op "Opslaan". Klik op het "Vervoerders" tabblad. U moet de tarieven die voor deze vervoerder worden toegepast nog kiezen. Selecteer onderaan de pagina, in de "Tarieven" sectie, de naam van de vervoerder. Geef voor elke zone een prijs op. Klik op "Opslaan". U bent gereed ! De nieuwe vervoerder zal nu aan uw klanten worden weergegeven. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanda Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 Heb ik inderdaad al enkele malen geprobeerd, alleen hij telt nog steeds de Verzendkosten bij elkaar op. BIJV: als ik 2 producten wil kopen dan is het 13,90 en als ik 1 product wil kopen is het 6,95 wat ik wil is dat het bedrag 6,95 blijft ook al bestel ik 100 producten 6,95 blijft Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Loop alles nog eens goed na, heb je bij de producten ook alles goed verwijderd wat verzendkosten betreft ed Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanda Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 Yep, als ik dat doe geeft hij bij de bestelling "Gratis !" aan, dan verrekent hij totaal geen verzendkosten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Bij shipping onderaan ,,kies een vervoerder en geef kosten in bij . Kosten op vervoerder, geografische zone en reeksen Heb he dit juist ingevuld? waarschijnlijk niet lees topic 6 nog eens goed , dit gaat ook over de kosten vervoerder Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kanda Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 Zie zo, dat is geregeld. Hartstikke bedankt voor uw hulp ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frens Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Fijn En je doet onze moderator er een plezier mee als je [sOLVED] in je eerste topic titel zet Dit doe je door je eerste post te editten (gebruik hierbij de Full editor) en dan de titel aan te passen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts