Jump to content

Linke til en prestashop-shop med noget i kurv

Mirko Sevak

Recommended Posts

Indkøbskurven gemmes mig bekendt i en cookie på brugerens computer, så den kan du ikke lige få med over i en anden shop.

Nu skriver du søsterside - er det en shop med identiske produkter som din hovedside? I så fald er det en dum idé, da du så får duplicate content og Google vil så smide den ene af dine sider langt ned i index, og du kan have svært ved at bestemme hvilke af dine produkter Google bør vise først (kort fortalt).

Indkøbskurven gemmes mig bekendt i en cookie på brugerens computer, så den kan du ikke lige få med over i en anden shop.

Nu skriver du søsterside - er det en shop med identiske produkter som din hovedside? I så fald er det en dum idé, da du så får duplicate content og Google vil så smide den ene af dine sider langt ned i index, og du kan have svært ved at bestemme hvilke af dine produkter Google bør vise først (kort fortalt).

Nej, det er ikke helt identiske produkter. Man kan ikke købe noget på søstersiden. Det er en slags service-siden til hovedsiden, og man bliver sendt over til produktet fra søstersiden. Men vi har fundet en "nogenlunde" løsning, som må være brugbar :)

Men vi har fundet en "nogenlunde" løsning, som må være brugbar

Fint. Så skriv for hellevede hvad den nogenlunde brugbare løsning er!!!!

Undskyld, men dette forum, som du er på har flere formål:

• Man kan stille et spørgsmål, og få et svar, som man kan bruge
  • Man får måske ikke et svar, som man kan bruge, men finder selv en løsning.

Uanset hvad, så er det god tone her på forum, at skrive HVAD løsningen er. Især hvis det drejer sig om den sidste situation.

Beklager, hvis jeg lyder sur, men vi sidder altså et antal mennesker og prøver at gøre vores bedste. Nogle gange kender vi ikke svaret. Og når der så kommer sådan en som at jeg har fundet en løsning, uden at skrive hvad løsningen er, så bliver jeg pludselig meget træt.

Vidensdeling, du ved.......

Fint. Så skriv for hellevede hvad den nogenlunde brugbare løsning er!!!!

Undskyld, men dette forum, som du er på har flere formål:

• Man kan stille et spørgsmål, og få et svar, som man kan bruge
  • Man får måske ikke et svar, som man kan bruge, men finder selv en løsning.

Uanset hvad, så er det god tone her på forum, at skrive HVAD løsningen er. Især hvis det drejer sig om den sidste situation.

Beklager, hvis jeg lyder sur, men vi sidder altså et antal mennesker og prøver at gøre vores bedste. Nogle gange kender vi ikke svaret. Og når der så kommer sådan en som at jeg har fundet en løsning, uden at skrive hvad løsningen er, så bliver jeg pludselig meget træt.

Vidensdeling, du ved.......

Ja selvfølgelig, men svaret er egentlig ret ligetil. Istedet for at linke til en kurv med varer i, linker vi simpelthen bare til produktet, så folk selv skal putte ting i kurven.

Det skulle jeg selvfølgelig bare have nævnt, men jeg formoder også at det var det folk ville være kommet frem til!

God søndag!