Timpet Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Jeg har søgt at samle mine erfaringer med webhoteller der spiller godt med prestashop og tænkte at jeg ville dele der her, det er jo noget der ofte har været oppe, og kommer det sikkert igen og igen. Se mine erfaring med prestashop webhotel her. Tim Link to comment Share on other sites More sharing options...
cassim Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Jeg har søgt at samle mine erfaringer med webhoteller der spiller godt med prestashop og tænkte at jeg ville dele der her, det er jo noget der ofte har været oppe, og kommer det sikkert igen og igen. Se mine erfaring med prestashop webhotel her. Tim Jeg kan kun give dig ret, Meebox klare sig rigtigt flot, og er et godt alternativ til Surftown og andre Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted January 14, 2012 Author Share Posted January 14, 2012 Ja meebox er rigtig godt, hvis man gerne vil have lidt rabat kan man hoppe forbi her og finde en rabatkode der giver 20% rabat http://www.prestatips.dk/webhotel/meebox-rabatkode-rabatkupon/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sund-og-smuk.dk Posted January 14, 2012 Share Posted January 14, 2012 Jeg har også testet en del webhoteller i gennem tiden, og jeg må sige det bedste jeg har set indtil nu er hos blanye som også kører helt fantastisk med prestashop. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted January 20, 2012 Author Share Posted January 20, 2012 Meebox har været så venlige at lade mig lave en rabatkupon specielt til prestashop folket, rabatkoden er: PRESTASHOP og giver hele 20% rabat Link to comment Share on other sites More sharing options...
diondp Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Jeg vil anbefale PowerHosting.dk (blot med en magentoserver hos dem) der ligger man max 5 shops på én server, jeg oplever generelt god performance og god service... jeg kan dog stadig sagtens lave prestashoppen langsom grundet blocklayered modulet (med alt for mange varer, og alt for mange features) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts