Gibbel Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 In blockart.tpl lijn verwijderd op de manier zoals beschreven in topic; http://www.prestasho...en-verwijderen/ maar knop blijft zichtbaar. Ik las ook iets over "BO" wordt hier back office mee bedoeld ? Ook las ik wat over "forced compiled" op ON zetten maar ik kan niet zo goed begrijpen waar dit over handelt? Kan er iemand op een duidelijke manier verwoorden hoe ik deze knop kan verwijderen in deze module? Deze knop op zich is niet nodig daar je op nog 3 andere manieren op dezelfde pagina terecht komt. Hartelijk dank bij voorbaat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Hoi Gibbel Allereerst welkom op het Prestashop forum. 1) Button verwijderen prestashop - modules - blockcart - blockcart.tpl zoek in blockcart.tpl onderstaande code : <p id="cart-buttons"> {if $order_process == 'order'}<a href="{$link->getPageLink("$order_process.php", true)}" class="button_small" title="{l s='Cart' mod='blockcart'}">{l s='Cart' mod='blockcart'}</a>{/if} <a href="{$link->getPageLink("$order_process.php", true)}{if $order_process == 'order'}?step=1{/if}" id="button_order_cart" class="exclusive{if $order_process == 'order-opc'}_large{/if}" title="{l s='Check out' mod='blockcart'}">{l s='Check out' mod='blockcart'}</a> </p> wijzig dit in : <p id="cart-buttons"> <center><a href="{$link->getPageLink("$order_process.php", true)}{if $order_process == 'order'}?step=1{/if}" id="button_order_cart" class="exclusive{if $order_process == 'order-opc'}_large{/if}" title="{l s='Check out' mod='blockcart'}">{l s='Check out' mod='blockcart'}</a></center> </p> Tevens in sommige gevallen is het mogelijk dat in sommige thema's ook hetzelfde staat in dit geval moet je dit ook doen in prestashop - themes - modules - blockcart - blockcart.tpl 2)BO is inderdaad je Back Office 3) na elke bewerking van je tpl en of bestanden dien je inderdaad force compile uit te voeren dit doe je in je BO ga naar : Preferences ---- > Performance Dan zie je direct bovenaan : Compileren forceren: Zet Deze op Ja Cache: Zet Deze op Nee Klik dan op opslaan Daarna zet je ze weer terug : Compileren forceren: Zet Deze op Nee Cache: Zet Deze op Ja Klik dan op opslaan Ook is het aan te raden om je cache bestanden handmatig te verwijderen ( ,aangezien er toch heel wat cahce bestandjes opgeslagen worden,en dit best kan ophopen ) Ga op je server naar de volgende mappen /prestashop/ tools /smarty/ compile (Bewaar in deze map "Index.php" en verwijder alle andere bestanden /prestashop/tools/smarty/ cache alle bestanden in deze map verwijderen ALs je eea hebt ingesteld op “Smarty 2” : /prestashop/tools/ smarty_v2/ compile – Bewaar Index.php en verwijder alle andere bestanden /prestashop/tools/ smarty_v2/ cache – Bewaar Index.php en verwijder alle andere bestanden indien je bovenstaande volgt dan is de knop verwijderd 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gibbel Posted January 12, 2012 Author Share Posted January 12, 2012 Dit is SUPER informatie,,, het is me gelukt. Heel hartelijk dank maconl. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 Hoi Gibbel, Bedankt voor je super reactie en natuurlijk mooi om te horen dat het je geholpen heeft .. succes en veel plezier met Prestashop Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrickvbw Posted March 12, 2012 Share Posted March 12, 2012 Misschien domme vraag, maar wat dien ik te veranderen als ik beide knoppen onder elkaar wil hebben ipv naast elkaar? (omdat nederlandse vertaling niet past) dus niet zo: Winkelwagen | Afrekenen maar zo: Winkelwagen Afrekenen Link to comment Share on other sites More sharing options...
hennyw Posted November 19, 2012 Share Posted November 19, 2012 helemaal toppie, knop verwijdert omdat de vertaling niet past en bovenaan al de winkelwagen benadert kan worden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ledinnovatie Posted December 28, 2012 Share Posted December 28, 2012 Hallo Kunt U mij helpen hoe ik de knop afrekenen moet verwijderen in de winkelmand , zodat klanten altijd moeten afrekenen via de winkelmand knop of een andere optie de afrekenen knop niet actief zetten zodat de klant hem niet meer kan aanklikken Alvast bedankt voor een eventuele reactie Werk met PrestaShop versie: 1.4.7.3 en prettige feestdagen voor iedereen Mvg Dirk Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpionsworld Posted December 28, 2012 Share Posted December 28, 2012 Hallo Kunt U mij helpen hoe ik de knop afrekenen moet verwijderen in de winkelmand , zodat klanten altijd moeten afrekenen via de winkelmand knop of een andere optie de afrekenen knop niet actief zetten zodat de klant hem niet meer kan aanklikken Alvast bedankt voor een eventuele reactie Werk met PrestaShop versie: 1.4.7.3 en prettige feestdagen voor iedereen Mvg Dirk Dat is een kwestie van de knop uit de template slopen/verbergen middels css Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Aanvullend op scorpionsworld is het ook mogelijk om de knop in dezelfde tpl zoals hierboven beschreven te verwijderen, echter is het afhankelijk van welk template je hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts