NickKK Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Ja, emnelinien siger det hele. Efter at have lagt det alternative gratis 1.4 theme på shoppen, er kategoritræet helt forsvundet på varekortet! Jeg tænker på, om det mon ikke vil hjælpe, at opgradere til en nyere version. Men hvordan gør man det? På forhånd tak for enhver hjælp. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Jeg ved ikke om det hjælper, for 1.4.6.2 har ry for at være temmelig fejlbehæftet, hvis man skal tro på diverse indlæg herinde. Kan du ikke bare tage udgangspunkt i den backup, som du lavede inden du lagde det 1.4 theme på. Så er du vel kørende igen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted January 11, 2012 Author Share Posted January 11, 2012 Jo, men faktisk var den fejl der også inden (bare i mindre grad). Jeg tænker på at opgadere til 1.4.4.x - den er jo ret stabil. Men hvordan gør man det rent praktisk? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Jeg har lavet en vejledning på prestatips.dk og linket til den flere gange her i forum, prøv at kigge lidt tilbage i indlæggene, eller søg på prestatips.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted January 19, 2012 Author Share Posted January 19, 2012 Hej Prestafan, Den var smuttet :-) Tak for tippet - og gennemgangen. Den shop jeg arbejder på, kommer ofte (men ikke altid) med en AJAX ERROR, når man klikker sig ind på et varekort i BO. Så jeg har besluttet at starte forfra på en ny version. Det gjorde jeg forleden dag med en 1.4.6.2. og det så fint ud. Men efter jeg importerede en CSV med de gamle varer, kom den samme fejl igen! Så nu er min mistanke, om det kan være en indstilling der har noget at gøre med Meebox - som shoppen kører på? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 19, 2012 Share Posted January 19, 2012 Jeg oplever ikke AJAX fejl og er også hostet hos Meebox. Det nemmeste er nok, hvis du prøver at Google en del af fejlbeskeden. Jeg tror ikke nødvendigvis den har noget at gøre med din hosting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts