Steffen Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Hej Jeg vil gerne have en mørk/sort footer, med hvide tekst-links. Hvis jeg gør dette, bliver mange andre links også hvide (ofte på hvid baggrund) - og det går jo ikke. Kan man style det, så man kun skifter tekstfarven i footeren? Mvh Steffen, Nondo.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Uden at være helt sikker mener jeg at kan bruge <FONT COLOR=#??????> TEXT </FONT> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Du kan enden give dit link en class eller bare style direkte i .tpl'en med <a href="" style="color:#FFF;">link</a>, det første anbefales. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted January 13, 2012 Author Share Posted January 13, 2012 Du kan enden give dit link en class ... anbefales. Det har jeg ingen ide om hvordan man gør Vil du hjælpe med det? style direkte i .tpl'en med <a href="" style="color:#FFF;">link</a>, det første anbefales. Jeg vil gerne bruge de links, som jeg vælger i BO og denne løsning ser ud til at tilføje links derudover(?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted January 13, 2012 Author Share Posted January 13, 2012 Jeg fandt en anden løsning, som jeg er tilfreds med Link to comment Share on other sites More sharing options...
NickKK Posted January 13, 2012 Share Posted January 13, 2012 Kan du så ikke beskrive løsningen her, hvis det er noget vi andre kan lære af? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted January 13, 2012 Author Share Posted January 13, 2012 Sagtens: Jeg lavede link-teksten blå, i stedet for hvid i global.css #footer color: din farve her; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts