DanielBN Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Jeg har taget backup af ALT, og vil nu lave en opgradering af siden. men får en besked frem med Currently processing : I'm waiting for your command, sir Hvad gør man ved det? hvordan får jeg den til at gennemføre upgraderingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 9, 2012 Share Posted January 9, 2012 Skal du ikke bare trykke på Upgrade Prestashop now? Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted January 9, 2012 Author Share Posted January 9, 2012 jo men den besked kommer frem når jeg trykker på "upgrade now" Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted January 9, 2012 Author Share Posted January 9, 2012 sådan ser den ud inden jeg trykker.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted January 9, 2012 Author Share Posted January 9, 2012 på første side kan jeg også trykke på opdateringen, se skærmprint. men når jeg trykker på den, så downloader jeg bare hele (ser det ud til for mig) den nye version. men hvis jeg ligger den over på serveren, så erstatter den vel hele min nuværende shop. og det er jo ikke det jeg vil, blot opgradere. nogle som kan hjælpe Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 er der slet ingen som ved hvordan man bruger upgrade funktionen som er indbygget i prestashop? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 16, 2012 Share Posted January 16, 2012 Der har været masser af skriverier om at upgrade funktionen ikke virker. Nu skriver du ikke hvilken version, du vil opgradere til, men måske virker funktionen heller ikke endnu. Du er nok bedst tjent med at lave en manuel opgradering. Jeg har lavet en vejledning i opgradering på prestatips.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted January 16, 2012 Author Share Posted January 16, 2012 vil opgradere til nyeste 1.4.6.2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 17, 2012 Share Posted January 17, 2012 Så virker funktionen nok stadigvæk ikke - prøv at søge i det engelske forum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DanielBN Posted January 23, 2012 Author Share Posted January 23, 2012 fandt dette.. og gjorde som beskrevet.. og det virker helt fantastisk. http://www.prestashop.com/forums/topic/136668-1451-upgrade-guide/page__st__0 dog et lille tip.. husk at de moduler man selv har modificeret, samt de oversættelser man har lavet, skal der laves backup af, så man kan importere det igen efter upgrade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts