Jump to content

Import af varer UDEN navn?

scumdk

Recommended Posts

Det korte svar: Ja.

Det lange svar: Ja, alt kan jo lade sig gøre, hvis du kan lide at lege med PHP og den slags.

Personligt aner jeg ikke hvor man skal gøre det, men dybest set giver du næsten selv svaret: Siden du spørger, har du sansynligvis ikke 4 guldmedaljer i den slags programmering, og så burde dit spørgsmål vel i stedet være:

"Hvor meget vil det koste at ændre i PS, så man kan importere varer via CSV - uden udfyldt varenavn-felt?"

Men kan du ikke bare smide f.eks. en bindestreg i feltet?

Det korte svar: Ja.

Det lange svar: Ja, alt kan jo lade sig gøre, hvis du kan lide at lege med PHP og den slags.

Personligt aner jeg ikke hvor man skal gøre det, men dybest set giver du næsten selv svaret: Siden du spørger, har du sansynligvis ikke 4 guldmedaljer i den slags programmering, og så burde dit spørgsmål vel i stedet være:

"Hvor meget vil det koste at ændre i PS, så man kan importere varer via CSV - uden udfyldt varenavn-felt?"

Men kan du ikke bare smide f.eks. en bindestreg i feltet?

Hej Nick.

Jeg er klar over at alt kan lade sig gøre indenfor programmering, jeg oplever dog ofte at ting som dette kan rettes med meget få tastetryk i en bestemt fil, så derfor er mit spørgsmål formuleret som det er og ikke som en opgave lagt ud med betaling :-)

At sætte bindestreger eller punktum i navn hjælper mig desværre ikke da, dette jo så vil gå ind og overskrive produkternes navne og jeg er kun interesseret i at opdatere produkterne.

Der er lavet et oplæg til den funktion jeg har beskrevet, dog uden svar. Du kan læse det her: http://forge.prestas...owse/PSCFI-2390