Richard Østergaard Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Hej alle prestamennesker! Jeg har et lille problem; En kunde har et mastercard og vælger derfor mastercard som betalingsmulighed. Kunden får beskeden; Du har valgt forkert; Du har valgt DEBIT/Credit... ( men det har han jo ikke?) Og når han så vælger debit og credit, ja så giver den bare fejl.. Jeg har prøvet quickpay, men de siger det skal ændres i mit BO, men hvordan?? Det er en såkaldt Error in field: cardtypelock" Nogen der ved mere om det og måske kan hjælpe? Jeg kan jo have mistet en del kunder, hvis problemet har været der længe : / Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aupino Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Hej.. Du har vel indløsnings aftale mastercard via nets eller Euroline??? Ellers skal du jo vælge hvilke kort du vil modtage i Quickpay modulet.. i Back office Bruger selv Quickpay og har ingen problemer. Eventuelt brug det nyeste prestashop modul.. er vist fra 23/11 2011 Aupino Link to comment Share on other sites More sharing options...
Richard Østergaard Posted January 9, 2012 Author Share Posted January 9, 2012 Jeg fandt ud af det : -) Jo jo.. har skam aftalen, det var bare denne kunde, det var sku lidt underligt, men det var noget med mit opc modul der lige skulle rettes : -) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts