DDTech Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Jeg har opgraderet til 1.4.6.2 Når jeg går ind i BO og trykker på 'Preferences / Appearance' skrives der 'Tab cannot be found.' Mangler der er fil eller er det en fejl i 1.4.6.2? Kan jeg indtil videre ændre theme ved at ændre direkte i 'config.inc.php'? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 1.4.6. har, hvis man skal tro på indlæggene her i forum, mange fejl. Han du finde noget 1.4.4.x., så brug den. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDTech Posted January 6, 2012 Author Share Posted January 6, 2012 OK, er det samme metode at nedgradere som at opgradere? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 6, 2012 Share Posted January 6, 2012 Du har vel stadig din backup af den version, du opgraderede fra? Den ville jeg benytte. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DDTech Posted January 11, 2012 Author Share Posted January 11, 2012 Jo, men det var 1.3.5 og det nye theme jeg har købt er til 1.4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Ja, men du kan ikke regne med at et theme til 1.4.x passer til en version 1.3.x. Der er sket ret mange ting mellem de versioner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts