schrikdraadwinkel Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Hallo, hoe stel ik mijn verzendkosten in dat een order van 1 to 50 euro 5 euro kost en alles boven de 50 euro maar 2,50 kost ? mijn shop is versie 1.4.3 Groet Dennis Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 5, 2012 Share Posted January 5, 2012 Hoi Dennis , eea hierover is in het nederlands forum te vinden, je moet dan 2 carriers aanmaken daarna deze carriers koppelen met (price ranges) 1 voor <50 euro (price range is dan 1 t/m 50 euro) 1 voor >50 euro (price range is dan 50,01 t/m ????? euro) per carrier vink je dan ook aan bij afwijkend gedrag vervoerder deactiveren zo blijft dan alleen de carrier zichtbaar die voor dat moment voor die klant bedoeld is Succes Maconl Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKJV Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Maconl heeft aangegeven dat het probleem van de topicstarter naar tevredenheid is opgelost. Dus ben ik zo vrij geweest om zelf de titel van deze topic aan te passen en er [solved] bij te zetten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
amdebruijne Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 Hallo allemaal, Ook ik heb een verzendkostenprobleempje hoe kan ik 1 vast bedrag instellen voor mijn verzendkosten ? groetjes, anne-marie Link to comment Share on other sites More sharing options...
maconl Posted January 12, 2012 Share Posted January 12, 2012 hallo anne-marie dan maak je 1 carrier aan met weightrange , deze zet je dan op 0 tm 100 kg en de betreffende verzendkosten Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts