DDTech Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Hej Jeg har flyttet fra Gigahost til Meebox. I filen 'settings.inc.php' er der definitioner på SQL databasen define('_DB_NAME_', 'login_databasenavn'); define('_DB_SERVER_', 'mysql2.gigahost.dk'); define('_DB_USER_', 'login'); define('_DB_PREFIX_', 'ps_'); define('_DB_PASSWD_', 'password'); define('_DB_TYPE_', 'MySQL'); Jeg har læst at login_ ikke skal med ved Meebox, men hvad skal der stå i _DB_SERVER og de andre? Jeg har fået en mail fra Meebox med koder og her står der at jeg man skal bruge 'localhost' som hostname Men jeg kan ikke oprette forbindelse til databasen Jeg er ikke nogen haj til SQL og databaser, men der står meget lidt om det hos Meebox. Nogen gode råd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Hos mig står der localhost DB_NAME er dit [login til databasen]_[databasenavnet] Og login skal med Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted January 4, 2012 Share Posted January 4, 2012 Husk også lige, at du skal give din databasebruger alle rettigheder - det gør du i kontrolpanelet hos Meebox, og her kan du også lige dobbelttjekke, hvad brugeren hedder. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts