sydboen Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 Jeg har aldrig haft brugt dette modul men har på det seneste set lidt nærmere på denne mulighed. Overskriften på modulet er: Fire slags e-mail-beskeder for at holde kontakten med dine kunder! Er betingelserne opfyldt indsættes der også en rabat-kupon på kundens konto men der afsendes ikke en mail til kunden. Er der en eller anden der kender løsningen på det, da det jo helt klart ville være en fordel at der blev afsendt en mail. Bjarne Link to comment Share on other sites More sharing options...
Timpet Posted January 2, 2012 Share Posted January 2, 2012 jeg forstår ikke helt problematikken Link to comment Share on other sites More sharing options...
diondp Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Hej Bjarne, mig bekendt så skal du kalde en URL for at den rent faktisk gør noget :-) typisk opsætter man et cronjob til dette.. bemærk dog at det betragtes som spam at benytte disse moduler medmindre kunden har indvilget i at få reklame, det er blot til info -hvis man får ørerne i maskinen med at sende spam, så kan det nemt koste over 100.000kr i bøde... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts