Methylen Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 Jeg vil sende pakker med gls, så jeg har brug for at kunne indtaste individuelle priser på vare alt efter hvilket land de sendes till, og måske bare kunne ligge 20 kr oven i hvis de køber mere end 1 vare. jeg kan ikke bruge et gls pakkeshopmodul til noget for jeg kan ikke oprette en konto ved gls uden et CVR nummer, og min omsætning er langt under de 50 om året så det kommer ikke til at ske lige foreløbig kan jeg gøre det med de gratis moduler, noget zone værk måske? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 31, 2011 Share Posted December 31, 2011 GLS pakkeshop modulet kræver ikke noget CVR-nr. Det giver blot kunden mulighed for at vælge, hvor pakken skal leveres til. Men kun i Danmark, så vidt jeg husker. Du kan vel bruge de indbyggede zoner, som default er fordelt på Europa og Norden og evt. lave en ny, der hvor fragtpriserne afviger for et land. Der er ingen grund til at sætte noget op på varerne, da det er modtagerens land der bestemmer, hvilken fragtpris der skal betales (afhængig af, hvordan du sætter det op). Du kan heller ikke opsætte en regel, der lægger 20 kr. oveni prisen ved køb af mere end en vare. Du kan derimod bruge vægtgrænser, så finder shoppen selv ud af vise den dyrere fragtpris. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Methylen Posted January 1, 2012 Author Share Posted January 1, 2012 GLS pakkeshop modulet kræver ikke noget CVR-nr. Det giver blot kunden mulighed for at vælge, hvor pakken skal leveres til. Men kun i Danmark, så vidt jeg husker. Du kan vel bruge de indbyggede zoner, som default er fordelt på Europa og Norden og evt. lave en ny, der hvor fragtpriserne afviger for et land. Der er ingen grund til at sætte noget op på varerne, da det er modtagerens land der bestemmer, hvilken fragtpris der skal betales (afhængig af, hvordan du sætter det op). Du kan heller ikke opsætte en regel, der lægger 20 kr. oveni prisen ved køb af mere end en vare. Du kan derimod bruge vægtgrænser, så finder shoppen selv ud af vise den dyrere fragtpris. Nu kommer jeg fra oscommerce hvor der var et gratis gls modul, det kunne ikke anvendes uden et kunde-login som jeg telefonisk fik oplys man IKKE kunne få uden et CVR-nummer, for som de forklarede det er det kun erhvervsdrivende der kan sende pakker direkte til pakkeshops, hvis jeg går ned i en pakkeshop og sender en pakke til en anden privat bliver den forsøgt afleveret på modtagerens adressen først, og først derefter lagt i nærmeste pakkeshop, jeg er heller ikke interesseret i at få mine pakker afhentet på min adresse da det koster ekstra, samt når jeg er "log-in" kunde bliver jeg faktureret for vægten og ikke størrelsen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts