Steffen Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Hej Alle Jeg har uden succes prøvet mig lidt frem med at indsætte style="display: none;" i diverse .tpl filer som kunne have relation til kommentarfeltet.. Er der nogen som ved hvordan jeg fjerner dette kommentarfelt? Mange tak for svar Steffen, Nondo.dk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestawise Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Hmm, hvis det er Zelargs OPC modul mener jeg du bare kan fjerne det via. moduler? Jeg kan ihverfald, men nu kører jeg også ver. 1.3.x Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffen Posted December 29, 2011 Author Share Posted December 29, 2011 Det er det indbyggede modul i v. 1.4.4 (sorry jeg glemte at nævne dette ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Prestafan1234 Posted December 29, 2011 Share Posted December 29, 2011 Du kan ikke style dig ud af det, du er nødt til at udkommentere eller slette linierne i .tpl filerne der hører til opc. Prøv at kigge i din theme-mappe efter opc-filer. Husk at slette cachede filer i tools/smarty/compile efterfølgende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts